لیست کارهایی که باید قبل از عروسی انجام دهید!

کارهای قبل از عروسی

Rate this post

کارهای قبل از عروسی ،  همه عروس  و دامادها دوست دارند که جشن عروسی خاص و زیبایی داشته باشند. به همین منظور همیشه به دنبال جدیدترین ایده ها، بهترین مکان برای برگزاری جشن عروسی ، برگذاری عقد و نامزدی در کرج و … می باشند. ما امروز در بانک تالار می خواهیم مواردی که باید قبل از عروسی انجام دهید را برایتان شرح دهیم تا بهتر بتوانید خود را برای یک جشن با شکوه آماده کنید.

 

کارهایی که باید یک ماه قبل از عروسی انجام شوند

کارهای قبل از عروسی عروس و داماد ایرانی معمولاً از شب خواستگاری هیجان و استرس شیرینی را تجربه می‌کنند که تا شب عروسی ادامه دارد. شماهم حتماً همین حس‌و‌حال را دارید، هیجان تا زمانی شیرین است که آرامش شمارا برهم نزند. متاسفانه درصورتی‌که فکری برای برنامه ریزی عروسی نکرده باشید، این هیجان تبدیل به استرس خواهد شد و آرامش روحی روانی شما را ازبین خواهدبرد. بیشتر بخوانید: متن عقد آریایی

 

کارهایی که باید یک ماه قبل از عروسی انجام شوند

چه آرایشگاهی را انتخاب کنید

حالا دیگر وقت انتخاب است. با انتخاب آرایشگاه یک ماه پیش از تاریخ عروسی و قرارداد بستن با سالن عقد کرج، می‌توانید یکی از کارهای اساسی را انجام شده فرض کنید. در ضمن، این فرصت را هم دارید که در طول این مدت با نظر آرایشگرتان، کمی به خودتان برسید. یادتان باشد یکی از مسائل مهم در مورد انتخاب آرایشگاه، مهارت اخلاق حرفه‌ای آرایشگران یک سالن است. فقط کار مهم نیست؛ شما در شب عروسی تان به اندازه کافی استرس دارید.

پس بهتر است در انتخاب آرایشگاه این نکته مهم را هم به خاطر بسپارید. پرسنل یک سالن، هر قدرخوش اخلاق تر باشند، شما بیشتر می‌توانید احساس آرامش کنید و برای شب عروسی آماده شوید. همچنین حتماً از سالن بپرسید که از چه موادی برای زیرسازی پوست استفاده می‌کند. استفاده از مارک‌های مرغوب، خودش تضمین کننده بخشی از زیبایی و دوام آن در شب عروسی است.

 

با آرایشگر خود دوست باشید

کارهای قبل از عروسی بهتر است هر چه زودتر، پیش آرایشگرتان بروید چون او با دیدن پوست و موی شما مطمئنا پیشنهاد‌هایی برای زیباتر شدن آنها دارد و شما باید وقت داشته باشید توصیه‌های او را عملی كنید. یادتان باشد در شب عروسی، شما باید همچون یك ستاره درخشان باشید. پوست و موی شما در این زیبایی بسیار موثر است، پس از چند ماه قبل از عروسی مراقبت‌های ویژه و استفاده از محصولات زیبایی را شروع كنید.

در روز عروسی با دسته گل عروس بهتر است از مواد آرایشی ضدآب و غیر چرب استفاده كنید تا هم دوام بیشتری داشته باشد و هم باعث لك‌شدن لباس زیبای شما نشود، همچنین بهتر است هنگامی كه برای عكس‌گرفتن به آتلیه می‌روید، حداقل یك ساعت از آرایش شما گذشته باشد.

 

با آرایشگر خود دوست باشید

انتخاب مدل آرایش و مو

آرایشگر مورد نظر خود را انتخاب کرده و کارهای او را از نزدیک ببینید، مدل مو، سبک آرایش و تاج مورد علاقه خود را انتخاب نمایید و چند نمونه عکس داشته باشید تا به آرایشگر خود نشان دهید.

 

انتخاب مدل آرایش و مو

خریدهای قبل از عروسی

خریدهای قبل از عروسی مانند خرید لوازم آرایش، حوله، لباس، سرویس طلا و… را به اتمام برسانید، با پایان یافتن این خریدها باری از دوش شما برداشته خواهد شد.

 

رزرو لباس عروس

از یک ماه قبل لباس عروستان را رزرو کنید و از یک هفته قبل از عروسی، لباس را پرو کنید تا قبل از روز عروسی اگر لباس برایتان تنگ یا گشاد بود، بتوانید آن را برایتان اندازه کنند.چیزی وحشتناک تر از این نیست که در روز عروسی زیپ لباس عروس شما بالا نرود! بیشتر بخوانید: وظايف خانواده داماد در بله برون

 

رزرو لباس عروس

ریسک نکنید

کارهای قبل از عروسی اگر قصد داريد براي مراسم عروسي بوتاكس تزريق كنيد، حداقل يك ماه قبل از مراسم اين كار را بكنيد، چون گاهي اوقات بوتاكس باعث كبودي يا بعضي عوارض جانبي مي‌شود و مسلما شما نمي‌خواهيد در روز عروسي، پلكي پژمرده داشته باشيد.

به ياد داشته باشيد بوتاكس در يك شب نمي‌تواند چهره شما را زيبا كند، اثرات مثبت بوتاكس از 3 روز تا 2 هفته بعد از تزريق ،خودش را نشان مي‌دهد، اگر شما جزو افرادي هستيد كه معمولا پوست‌شان خيلي زود دچار كبودي مي‌شود بعد از بوتاكس حداقل 6 هفته صبر كنيد تا اثرات مثبت بوتاكس را ببينيد.

بايد به ماهيچه‌هاي‌تان وقت بدهيد تا در اين درمان پاسخ بدهند. مطمئنا شما مي‌خواهيد در آن روز بزرگ، كاملا طبيعي به نظر بياييد و بتوانيد احساسات واقعي خود را نشان دهيد. بیشتر بخوانید: لباس عقد محضری با حجاب

 

وعده غذایی سالم بخورید

یک وعده غذایی سالم بخورید. میوه تازه و غلات مصرف نمایید. مصرف غذاهای چرب و فست فود شما را در روز عروسی خمار و خسته میکنند و چهره خسته ای به شمام میبخشند که اصلا خوشایند نیست. سبزیجات، میوه ها و غذاهای سالم به شما شادی و نشاط میبخشند.

 

حفظ آرامش در زمان هایی که اختلاف نظر دارید

اولین کاری که باید قبل از عروسی انجام دهید حفظ آرامش می باشد. همیشه در این شرایط اختلاف نظرهایی بین دو خانواده یا خود عروس و دامادها وجود دارد که با کمی آرامش می توان آن ها را برطرف کرده و ناراحتی به وجود نیاورد.

 

 تصمیم گیری درست و قطعی

کارهای قبل از عروسی حتما شما هم برای تصمیم گیری درباره برخی از امور مربوط به جشن عروسیتان دو دل می باشید و نمی توانید تصمیم درستی بگیرید؟ تمام جوانب را به طور منطقی مورد ارزیابی و بررسی قرار دهید تا به یک جواب قطعی و تصمیم درست برسید.

 

کارهای داماد قبل از عروسی

–    سه ماه قبل از عروسی

حدود سه ماه قبل از تاریخی که برای عروسی تعیین شده تمام برنامه‌ریزی‌ها را انجام دهید. سعی کنید خرید و پرو لباس برای خود و ساقدوش‌ها را در این مدت انجام داده و وقت زیادی برای انتخاب بگذارید. شما و ساقدوش‌ها باید خاص‌تر و جذاب‌تر از سایر افراد در مجلس عروسی باشید.

 

کارهای داماد قبل از عروسی

–    یک ماه قبل عروسی

بعد از انجام بسیاری از کارهای مشترک مربوط به عروسی اگر لباس‌هایتان به کوتاهی یا اصلاحات دیگری نیاز دارند در حدود یک ماه مانده به عروسی آن را انجام دهید.  بیشتر بخوانید: وسایل بله برون

–    یک هفته قبل از عروسی

بهتر است یک هفته قبل برای مرتب کردن ظاهر خود به آرایشگاه‌ بروید. هم‌چنین اگر ناخن‌هایتان به مرتب‌سازی نیاز دارند، آن‌ها را کوتاه کنید. از طرف دیگر برای نشان دادن هوش و مدیریت خود، یک سری از کارهای خانه مشترک مثل چک کردن لامپ، نصب پرده‌ها و… را انجام دهید. می‌توانید از دیگران برای انجام کارهای متفرقه و جزئی هم کمک بگیرید.

–    یک روز قبل از عروسی

مناسب بودن سر و صورت و چک کردن تمام لوازم از جمله کراوات، جوراب، کفش‌ها و… کارهایی است که یک روز قبل باید انجام دهید. اگر قصد دارید لباس‌ها را در جای دیگری بپوشید تمام وسایلتان را دقیق چک کرده و سعی کنید چیزی را از قلم نیاندازید. در روز قبل از عروسی آتلیه، تالار و یا باغ، حلقه‌ها و… را چک کنید تا با آرامش خاطر به استقبال مهم‌ترین روز زندگیتان بروید.

 

کارهای داماد قبل از عروسی

–    صبح روز عروسی

بعد از صرف صبحانه در جمع صمیمی با خانواده، ریش‌هایتان را بزنید. یک دوش آب داغ بگیرید. لباس‌هایتان را مرتب بپوشید و پس از حاضر شدن، حلقه‌ها را در جیب خود قرار دهید. با اعتماد به نفس روز خود را شروع کرده و به پیشواز بهترین شب زندگیتان بروید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *