5/5 - (14 امتیاز)

دفتر عقد کرج، تمام زوج‌های جوان علاقه بسیاری دارند که در هنگام ثبت ازدواج، در بهترین و شیک‌ترین دفتر عقد را انتخاب کنند؛ اما آیا شما عزیزان می‌دانید که یک دفتر عقد خوب چه ویژگی‌هایی را دارد و آیا می دانید در هنگام انتخاب یک سالن عقد برای برگذاری مراسم خود به چه نکاتی باید دقت و توجه زیادی داشته باشید؟ ما در این مقاله می‌خواهیم مهم ترین نکاتی که برای انتخاب بهترین محضر عقد کرج باید بدانید را برای شما عزیزان مطرح کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره  09201612463 تماس بگیرید و با مشاورین ما در تماس باشید.

آدرس ما: جهان شهر بلوار جمهورى بعد از پارك فاتح نبش كوچه جديدى پلاك ٤ واحد ٦ طبقه سوم

دفتر عقد در کرج

سالن عقد نقره یکی از بهترین و باکیفیت ترین دفتر عقد کرج است که با ظرفیت 50 نفر آماده پذیرایی از شما و میهمانان شما، در مهم ترین روز زندگیتان خواهد بود. سالن عقد کرج با داشتن کادری اختصاصی و تعلیم‌دیده، بهترین روز را برای شما ومیهمانان عزیزتان رقم میزنند. شما می توانید با خیال آسوده و راحت به تیم ما اعتماد کنید و مراسم عقد و نامزدی خود را به ما بسپارید تا بهترین خاطره هارو برای شما عروس و داماد ها و البته میهمانان ثبت کنند.

 

سالن عقد در کرج

 

سالن عقد با پذیرایی شام در کرج

در مجموعه سالن عقد در کرج نقره دارای خدماتی همچون، پذیرایی شام و ناهار، سرو انواع نوشیدنی برگزار می‌شود. شما میتوانید پس از برگزاری مراسم عقد و نامزدی در سالن عقد با پذیرایی شام در کرج خود از میهمانان به‌صرف شام و شیرینی پذیرایی کنید.

همان طور که گفته‌شده در صورتی که برگزاری مراسم را خودتان برعهده داشته باشید، ممکن است خیلی چیزها را فراموش کنید و یا حتی از خیلی از کارهای دیگر مطلع نباشید! پرسنل سالن عقد کرج از جدیدترین ترندها و ایده‌ها مطلع بوده و به شما کمک می‌کنند که یک عقد عالی و همه چیز تمام برپا کنید. منوهای مختلفی برای برگزاری مراسم در اختیار شما قرار خواهد گرفت که می‌توانید از میان آن‌ها متناسب با هزینه خود بهترین‌ها را انتخاب کنید. از آنجا که همه چیز از جمله پذیرایی از مهمانان گرفته تا تزئین سفره عقد به دست افراد کاربلد در این سالن در همان بخش سپرده حواهد شد، در این روز مهم همه چیز در ایده آل ترین حالت خود برگزار خواهد می‌شود و هیچ‌گونه استرسی نداشته و به کارهای دیگر خود در آن روز رسیدگی کنید.

 

دفتر عقد کرج

 هزینه و قیمت متناسب

اولین و مهم‌ترین معیار برای انتخاب یک سالن عروسی متناسب و خوب، توجه به قیمت و هزینه‌های ورودی آن سالن است. البته باید توجه داشت که سطح کیفیت و همچنین میزان خدمات و امکاناتی که در یک سالن برقرار است، تاثیر زیادی بر هزینه‌ها دارد. در صورتی که شما توان مالی بالای ندارید و قصد دارید در هزینه‌های عروسی صرفه‌جویی کنید، بهتر است یک سالن ارزان قیمت را انتخاب کرده باشید تا دچار مشکل نشوید.

نرخ مصوب سازمان ثبت برای تمامی ازدواج‌هایی که در دفاتر سطح کشور ثبت می‌شود؛ یک نرخ ثابت است؛ که باید توسط دو خانواده پرداخت شود. در بسیاری از شهرها، هزینه‌های عقد بر عهده‌ی خانواده‌ی عروس قرار می‌گیرد و هزینه‌های عروسی بر عهده‌ی خانواده‌ی داماد خواهد بود؛ اما در برخی شهرها هم هزینه‌های هردو مراسم به طور مساوی بین دو خانواده تقسیم می‌شود؛ تا بار اضافی بر روی یک خانواده سنگینی نکند.

تمام ایرانیان برای اینکه ازدواج خود را به طور محضری و رسمی ثبت کنند، باید هزینه پرداخت کنند و بر طبق قوانین ایران ثبت ازدواج اجباری خواهد بود. ازدواج اقلیت‌های دینی كه در كشور ایران زندگی می كنند نیز، الزاما باید در دفاتر رسمی ازدواج ثبت‌شده باشد.

 

دسترسی دفتر عقد در کرج و دفاتر ازدواج

به‌تازگی برگزاری مراسم عقد و ازدواج در سالن های عقد، رونق بیشتری به خود گرفته است. در دفتر عقد سفره عقد پهن می‌شود و در شیک بودن دفتر عقد بسیار تاثیر دارد و موارد دیگر که باید به آن توجه کافی داشت این است که تجربیات نشان داده است از موارد ابتدایی برای انتخاب دفاتر ازدواج دسترسی به دفتر خانه است؛ دسترسی محضر نه فقط به محل سکونت افراد بلکه دسترسی به لحاظ فاصله مکانی مجالس پذیرایی، دفاتر عقد و محل سکونت زوجین که از مهم ترین مواردی است که باید توجه بسیاری به آن کرد.

قطعا افراد در درجه اول این موارد را در درجه اول برای انتخاب قرار خواهند داد در نتیجه دفاتری که به لحاظ دسترسی سهولت افراد را در برگزاری جشن های عقد و عروسی تضمین می‌کنند، فرصت مناسبی برای کسب‌وکار خود تولید خواهند کرد.

 

سفره عقد زیبا

سفره عقدی که در دفتر ازدواج پهن و به بهترین شکل ممکن اجراشده است، در شیک بودن دفتر بسیار تاثیر گذار خواهد بود. البته بسته به اینکه شما سفره عقد سنتی یا مدرن پهن‌شده یا نه بستگی دارد؛ و باید توجه داشته باشید که این سفره با وسایل زیبا تزئین شده باشد. اگر از تزئینات مناسبی در اجزا سفره عقد استفاده‌نشده باشد بخش مهمی از ارکان شیک بودن دفتر ازدواج از بین خواهد رفت.

همچون سفره عقد که برپاشده است و همگی می‌دانیم که هر آنچه روی سفره است نماد یک امید و آرزوی برای زوجین خواهد بود. در سفره عقد نیز هر آنچه که مورد استفاده قرارگرفته است خود دارد در حقیقت نمادهایی از امید و آرزوهای نیکو برای آغاز زندگی مشترک یک زوج است.

سفره عقد ایرانی شامل مواردی می‌شود که در اینجا یادداشت شده است

1-قرآن

2-آینه شمعدان

3-تخم‌مرغ

4-نقل و سکه

5-گردو و فندق و بادام

6-شاخه نبات

7-نان و پنیر و سبزی

8-گل

9-عسل

10-کله قند

 

 

دفتر عقد در کرج

محیط و فضای سالن دفتر عقد در کرج

فضای سالن عقد باید زیبا و دلنشین باشد. به‌طوری‌که تا زمانی که مهمانان در سالن هستند احساس راحتی داشته باشند. یک فضای باز و بزرگ که جای نشستن، قدم زدن، رقص و شادی و … را برای مهمانان فراهم کند، یکی از ویژگی‌های مهم یک سالن خوب و خدمات عروسی به‌حساب میآید.

معمولا در فضای سرپوشیده برای هر چه زیباتر به نظر رسیدن محیط و سالن، به دیزاین بیشتری نیاز دارد اما در فضای باز این گونه نیست چراکه پیش از هر چیزی محیط خود دارای دیزاینی طبیعی و بکر میکند و دیزاین و تزییناتی نیز که توسط تیم برگزارکننده این سالن ها انجام می‌شود در کنار این محیط طبیعی بیشتر خودنمایی خواهد کرد. البته بسته به سلیقه و آب‌وهوا نیز دارد که عروس و داماد ها دوست دارن در کجا برگزار کنند.

مدیریت منظم دفتر عقد در کرج

مدیریت دفتر عقد به عهده مدیری لایق خواهد بود که بتواند تمام‌کارهای سالن عقد در کرج را به عهده داشته باشد و با بهترین امکانات بتواند مدیریت عقد زوجین را اجرا کند. وجود زمان‌بندی و مدیریت مناسب و منظم مراسمات عقد و عروسی از نکات پایانی وجه تمایز دفاتر ازدواج خوب یا شیک و دفاتر نامناسب خواهد بود. برگزاری در زمان اعلام‌شده و منظم و خدمات و تشریفات مراسم عقد به موقع و مناسب مجالس برای میهمانان از موارد بسیار مهم و موثر در شناسایی و محبوبیت دفاتر عقد است و با مدیریت درست میتوانید فرصت‌های بیشتری برای جزب زوجین در آینده برای برگزاری مراسمات عقد یا عروسی تولید کند.

 

سرویس‌دهی منظم و دقیق پرسنل

جهت انتخاب سالن برای مراسم عقد در دفتر عقد کرج عجله نکنید سعی کنید با تحقیق بهترین سالن عقد در کرج انتخاب کنید. یکی از ویژگی‌ها مهم در انتخاب سالن عقد پذیرایی دقیق و منظم از مهمانان یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک سالن خوب به شمار میآید. پرسنل خدمات عروسی یا عقد باید به کار خود مسلط باشند و به‌تمامی قسمت‌های سالن سر بزنند. ضمن اینکه برطرف کردن نیازهای مهمانان در اولویت این سالن خواهد بود. خوش‌رویی و تعاملات سنجیده با مهمانان از مهم‌ترین خصیصه‌های پرسنل یک سالن خوب به شمار می‌رود. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سالن عقد نقره داشتن مهماندار اختصاصی و تیم با مهارت است که این از موارد جز بهترین گزینه خواهد بود.

 

 

سالن عقد کرج- سالن عقد نقره

سرو شیرینی و نوشیدنی

برای ازدواج جدای از تزئینات و زیبایی محیط یک سالن عقد، باید امکان سرو انواع نوشیدنی و شیرینی را داشته باشند تا به عنوان یک دفتر ازدواج مناسب برای برگزاری جشن شناخته شوند. استفاده از انواع شیرینی‌ها و نوشیدنی‌های سرد و گرم، یکی از موارد مهمی است که دفاتر ازدواج باید به آن توجه داشته باشید.

مهمانان پس از ورود به مهمانی با شیرینی و نوشیدنی پذیرایی می‌شوند که این نوشیدنی‌ها به فصل بستگی دارد و اگر می‌خواهید یک میزبان نمونه باشید بهتر است دستور تهیه چند نوشیدنی جذاب را داشته باشید. توجه کنید که هر چه میزان هزینه‌ی شما بیشتر باشد، قطعا خدماتی که به شما ارائه می‌شود هم بیشتر خواهد بود. پس قبل از انتخاب دفتر ازدواج با چنین امکاناتی، توان مالی خود را در نظر داشته باشید که مبادا به مشکلی برخورد کنید یا در انتهای مراسم فقط یک هزینه‌ی گزاف روی دست شما گذاشته‌شده باشد.

 

دفتر عقد شیک در کرج

روکش صندلی‌ها و رومیزی‌ها

در زمان انتخاب دفتر عقد کرج باید با دقت به روکش‌های صندلی‌ها و میزها را توجه و چک کنید. روکش‌ها علاوه برداشتن رنگ و طرح زیبا و جذاب، باید تمیز باشند و هیچ‌گونه پارگی در آن‌ها نباشد. تا اینکه از دید مهمانان محیطی نامناسب نباشد.

 

مزایای برگزاری مراسم عقد در سالن عقد کرج

1- نظم و انضباط هنگام برگزاری مراسم

2-امکان حضور عاقد در سالن

3-امکان برگزاری مراسم عقد آرایی

4-وجود پارکینگ کافی برای مهمان‌ها

5-امکان چیدن سفره عقد در فضای باز و بسته

6-استفاده از تزئینات و اکسسوری های جدید

 

 

دفتر عقد کرج نقره

اتاق انتظار

بعضی از عروس و دامادها علاقه‌مند هستند که علاوه بر مراسم عقد و ازدواج سنتی، مراسم عقد آریایی را نیز اجرا کنند. برای پاسخ به این نیاز برخی از محضردارها این گزینه را نیز در بین خدماتی که ارائه می‌دهند قرار داده‌اند تا افرادی که این مراسم را می‌خواهند بتوانند آن را داشته باشند. تا در این روز مهم قشنگ‌ترین خاطره هارو به جا بگذارند.

 

سالن عقد با پذیرایی

قطعا انتخاب یک سالن عقد با پذیرایی شام خوب برای تمامی عروس خانم یک دغدغه بسیار مهم بزرگی خواهد بود، اما خبر خوب این است که سالن عقد نقره مفتخر است تا بهترین امکانات و به‌روزترین برنامه‌ها و دیزاین را در زیباترین شب زندگی شما ارائه دهد تا در این شب خاطره ثبت‌شده که به‌جا می‌گذارد بهترین خواهد بود.

 

سالن عقد نقره

سالن عقد نقره

تاریخچه سفره عقد

سفره ی عقد روی زمین و رو به طلوع خورشید پهن خواهد شد. مراسم عقد باید در طول روشنی هوا برگزار شود تا عروس و داماد را در نور و روشنایی به عقد یکدیگر دربیایند.  طبق رسوم، سفره ی عقد در خانه‌ی پدری عروس پهن می‌شود و در مراسم عقد، آقای داماد باید سمت راست عروس خانم بنشیند که این نیز به آئین زرتشتی بر خواهد گشت و نشانه ی احترام است. رنگ‌آمیزی اجزای سفره و نوع چیدمان آن‌ها زینت‌بخش سفره عقد است. سفره ی عقد معمولا از جنس ترمه تهیه‌شده است که بسیار شیک است.

در زمان باستان به رنگ سبز پهن می‌شده. این رنگ مخصوص دین زرتشت و به نشانه ی حیات و جاودانگی بوده است؛ اما در این روزها از رنگ سفید که نشانه ی پاکی و خلوص نیت است برای سفره عقد انتخاب و استفاده می‌شود. البته در بعضی از مواقع رنگ سفره را بالباس عروس هم ست می‌کنند که ایده‌ی قشنگی است.

 

تفاوت‌های سفره عقد مدرن و سنتی

اگر تصمیم گرفتید که سفره ی عقدتان را خودتان طراحی و دیزاین کنید، قبل از هر چیز جزئیات سفره را در نظر داشته باشید. سفره عقد هم مثل سفره ی هفت سین یک سری محتویات کلی دارد که میان بیشتر اقوام و فرهنگ‌ها ایرانی مشترک است. معمولا اجزای سفره عقد شامل قرآن، آیینه،‌ شمعدان،‌نبات، نقل و سکه، تخم‌مرغ، فندق و گردو و بادام، نان و پنیر، گل،‌میوه، عسل و کله قند چیدمان خواهد شد در حالی که بسته به سلیقه و یا رسم و رسومات خانوادگی اجزای دیگری مانند اسفند، گلاب، دانه های خشخاش، برنج، نمک، رازیانه، چای کندورهم به سفره اضافه می‌شود.

 

 

برگزاری مراسم عقد در سالن عقد کرج در شب یلدا

یلدا از دیرباز همراه ایرانیان بوده؛ واژه «یلدا» به معنای زایش و تولد است. ایرانیان باستان با این باور که فردای شب یلدا با دمیدن خورشید، روزها بلندتر خواهد شد و تابش نور ایزدی افزونی می‌یابد، آخر پاییز و اول زمستان را شب زایش مهر یا زایش خورشید می‌خواندند و برای آن جشن بزرگی برپا می‌کردند. شب یلدا یکی از پرخاطره ترین و زیباترین شب‌ها برای عروس‌ و دامادهایی است.

شب یلدا یا شب چله آخرین روز فصل پاییز به‌حساب می‌آید، شب اول زمستان و بلندترین شب سال محسوب می‌شود یکی از آداب و رسوم جشن عقد ایرانی ها شب یلداست که همه با سنت‌های این شب به‌خوبی آشنا هستیم اما شب یلدا برای دخترانی که به‌تازگی ازدواج‌کرده‌اند یا در مراحل نامزدی و عقد را سپری میکنند، حال و هوای دیگری برای آنها تولید میشود.

شما میتوانید مراسم خود را در این شب زیبا در سالن عقد نقره برگزار کنید. تا بهترین شب زندگی مشترکتان با خاطره خوب و بی نقص ثبت شود. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های درج‌شده در سایت سالن عقد نقره با ما در تماس باشید تا بهترین مشاوره‌ها را به شما ارائه دهیم.

شما میتوانید مراسم خود را در این شب زیبا در سالن عقد نقره برگذار کنید.

 

تاریخچه شب یلدا

برگذاری مراسم عقد در سالن عقد نقره در شب یلدا

هدایایی که در شب یلدا برای عروس عروس می برند

شب یلدا و برگذاری مراسم عقد

شب یلدا برای عروس چی میبرن

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت سالن عقد نقره با ما در تماس باشید تا بهترین مشاوره ها را به شما ارائه دهیم.

 

سخن پایانی

عروس و داماد هایی که ایده‌های مختلفی برای برگزاری مراسم عقد خوددارند به راحتی می‌توانند ایده‌های خود را با مدیر برگزاری مراسم عقد در میان بگذارند. یکی از دلایل این امر این است که تمام امکانات وراهای بهتر شدن مراسم را در اختیار شما عزیزان قرار خواهند داد. قبل از انتخاب دفتر عقد کرج حتما تحقیق داشته باشید تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید تا در این شب خاطره‌های خوبی در ذهن شما ثبت و باقی بماند