ایده های خاص برای تزیین هدایای نامزدی 1402

ایده های خاص برای تزیین هدایای نامزدی 1402

2/5 - (2 امتیاز)

ایده های خاص برای تزیین هدایای نامزدی 1402 ،تزیینات وسایل نامزدی عروس و داماد از جمله کارهای هنری زیبایی است که در هر منطقه با توجه به آداب و رسوم آن ناحیه متفاوت است و به شکل های مختلف انجام می گیرد. با این حال سعی نمودیم مجموعه ایی از جدیدترین تصاویر و مدل های تزیینات وسایل و هدیه های نامزدی و بله برون را گردآوری نماییم که رایج تر می باشند و هر یک به زیبایی دیزاین شده اند  و می توانند الگویی برای انجام تزیینات زیبا و شیک توسط شما باشند.

 

سبد حصیری برای تزئین وسایل نامزدی

ایرانیان رسم و رسوم زیبا و خاطره انگیز بسیاری دارند که از زمان های خیلی قدیم تا به امروز به این رسوم پایبند هستند. یکی از این رسوم دوست داشتنی مراسم مخصوص به عروسی و ازدواج است که مراسم بله برون یکی از آنها است.

مرسوم است در شب بله برون بزرگان و خانواده داماد به منزل عروس می روند و توسط خانواده و بزرگان خانواده عروس مورد استقبال قرار می گیرند. خانواده داماد به رسم هدیه برای عروس هدایایی را با سبد حصیری رنگی خود می برند و به عروس هدیه می دهند، رسم شکستن قند توسط یکی از بزرگان فامیل هم یکی از این رسوم است.

 

سبد حصیری برای تزئین وسایل نامزدی

 

کاغذ کادو برای تزئین وسایل نامزدی

تزیینات کادوهای نامزدی، بله برون و عروسی یک کار سلیقه ای بوده که با توجه به هنر و ذوق افراد و همچنین آداب و رسوم خانواده ها در مناطق مختلف می تواند، متفاوت باشد. شما میتوانید از کاغذ کادوهای شیک برای تزئین هدایای نامزدی استفاده کنید.

 

کاغذ کادو برای تزئین وسایل نامزدی

 

تزئین هدایای نامزدی با باکس شیشه ای

مراسم بله برون امکان دارد در برخی مناطق برگزار نشود یا به گونه ای دیگر باشد. هدایای بله برون شامل چند وسیله ثابت بوده که در برخی مناطق طبق رسم و رسومی که دارند چند جزء به آن اضافه یا کم شده و تقدیم عروس می کنند. اما موضوعی که در این زمینه اهمیت دارد نوع دیزاین و بسته بندی آن ها می باشد که از ایده های مختلفی می توان بر حسب سلیقه خود کمک گرفت. می توانید بر اساس تم خاصی تزیینات را انجام دهید تا بدین گونه دیزاینی منحصر به فرد به آن ها بدهید. شما می توانید از باکس های شیشه ای استفاده کنید.

 

تزئین هدایای نامزدی با باکس شیشه ای

تزئین هدایای نامزدی با باکس شیشه ای

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *