برای مراسم نامزدی چی بپوشم

برای مراسم نامزدی چی بپوشم ؟

Rate this post

امروز جشن نامزدی در میان بسیاری از خانواده ‌ها رواج پیدا کرده است به این صورت که قبل از جشن عروسی یک جشن کوچک به عنوان جشن نامزدی می‌ گیرند . برای مراسم نامزدی چی بپوشم ؟ شاید این سوال شما هم باشد . انتخاب لباس نامزدی به دلیل اینکه باید با لباس عروس متفاوت باشد ممکن است کمی دشوار باشد . تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا در کنار هم به جواب این پرسش برسیم .

چه رنگی برای لباس نامزدی مناسب است ؟

به دلیل اینکه مراسم نامزدی با مراسم عروسی کاملا متفاوت است باید از رنگ لباسی استفاده کنیم که سفید نباشد . بیشتر رنگ ‌های که برای لباس نامزدی از آن استفاده می ‌کنند ، رنگ یاسی ، صورتی ، گلبهی ، آبی فیروزه‌ای ، طلایی و یا نقره‌ای است . یکی از نکات بسیار مهمی که هنگام انتخاب رنگ لباس نامزدی باید  به آن توجه کنید، تناسب رنگ پوست با رنگ لباس است که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است . همچنین شما می‌ توانید رنگ لباس نامزدی خود را کروات یا کت و شلوار داماد ست کنید .

 

برای مراسم نامزدی چی بپوشم ؟

 

لباس نامزدی کوتاه باشد یا بلند ؟

برخی از مدل‌ های لباس نامزدی کوتاه هستند که دسته لباس‌های اسپرت قرار می و بیشتر مناسب افرادی است که جشن‌ های نامزدی بسیار خودمانی دارند . لباس‌ های نامزدی بلند مناسب خانم‌ هایی است که به سبک کلاسیک علاقه مند هستند و مراسم‌ نامزدی رسمی دارند . هنگام خرید لباس نامزدی در انتخاب قد لباس خود حتما دقت داشته باشید که متناسب با قد و هیکل خود لباس نامزدی خود را انتخاب کنید .

نکاتی برای انتخاب لباس نامزدی

  1. انتخاب مدل لباس نامزدی

لباس نامزدی در واقع نوعی لباس شب است اما معمولا یا پر زرق و برق ‌تر است و یا مدل پیچیده‌تری دارد که می‌ توانید با توجه به سلیقه خود مدل ساده و یا مدلی نزدیک به لباس عروس برای آن انتخاب کنید . از بین گزینه‌ هایی مثل کت و دامن و بلوز و دامن و کت و شلوار و پیراهن ، ما به شما پیراهن را توصیه می ‌کنیم .

  1. انتخاب رنگ لباس نامزدی

همانطور که پیش از این در مورد رنگ لباس نامزدی صحبت کردیم از هر رنگی برای این لباس می‌ توان استفاده کرد به جز سفید . استفاده از رنگ‌های سفید ، شیری و کرم معمولا برای نامزدی توصیه نمی‌شود چون خیلی شبیه به لباس عروسی که معمولا در همین طیف است ، به نظر خواهد رسید . رنگ‌ های روشن و ملایم مثل صورتی ، گلبهی ، آبی و یاسی معمولا رنگ‌های توصیه شده برای لباس نامزدی است . رنگی انتخاب کنید که با رنگ پوستتان تناسب داشته باشد .

 

برای مراسم نامزدی چی بپوشم ؟

 

  1. بلندی لباس و انتخاب اکسسوری

لباس عروسی شما بسیار بلند یا دنباله‌دار است بنابراین بهتر است لباس نامزدی خود را کوتاه یا میدی انتخاب کنید . از تناسب لباس و کفش هم غافل نشوید . رنگ کفش ، مدل و اندازه پاشنه آن را طوری انتخاب کنید که هم ظاهری شیک و متناسب با لباس داشته باشد و هم شما با آن بتوانید به راحتی حرکت کنید و تا آخر مراسم احساس راحتی داشته باشید .

  1. مدل مو

از انجام شیشنیون های شلوغ و پر حجم دوری کنید و موهای خود را شیک و ساده و به قول معروف اروپایی درست کنید . می‌ توانید از مروارید ، گل مصنوعی ریز ، سنگ‌های زیبا و حتی گل طبیعی هم برای تزیین لباس و موی خود استفاده کنید . فراموش نکنید زیبایی در سادگیست .

 

شینیون نامزدی

در این مقاله بسعی کردیم به این سوال که برای مراسم نامزدی چی بپوشم ؟ پاسخ داده باشیم ممنون که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *