35 مدل شینیون مو برای عقد و عروسی | جدید ترین مدل موهای مناسب عقد و عروسی

مدل شینیون مو برای عقد و عروسی

5/5 - (2 امتیاز)

شینیون مو برای عقد در انواع مدل های آرایش موی بسته و باز موجود میباشد و شما میتوانید با توجه به ویژگی های ظاهری و فرم گونه و مدل لباس خود از بین این مدل ها، آرایش مویی بی نظیر و متفاوت را برای خود انتخاب کنید. در ادامه این مقاله از سالن عقد نقره در کرج میخواهیم 35 مدل شینیون مو برای عقد و عروسی را به شما معرفی می کنیم.

 

35 مدل شینیون مو برای عقد و عروسی

مدل شینیون مو برای عقد و عروسی

شینیون مو باعث زیبا تر نشان دادن استایل خانم ها می شود. شینیون به معنی گیس پشت سر می باشد. و به معنی آرایش مو با فرم و مدل خاص است. شینیون مو زیبا در گذشته مانند امروز نبود و فقط مو را از پشت سر به شکل ساده و متداول می بستند. اما امروزه هنر شینیون بسیار گسترده تر شده است و شینیون به هنر و تکنیک در آرایش مو تبدیل شده است.

مدل مو برای عقد ساده

 

معمولا آرایشگران برای حالت دادن به مو از ابزار هایی مانند دستگاه فرکننده مو، سشوار و اتوی مو استفاده می کنند. با استفاده از این وسایل مو برای شروع کار حالت گرفته و آماده برای بسته شدن و شینیون خواهد شد. لازم به ذکر است که حالت دادن به مو باید به گونه ای انجام شود تا ساعت ها بر روی سر به همان شکل بماند به همین دلیل استفاده از اسپری های مخصوص، چسب مو و تافت مو در حین کار ضروری است.

 

مدل مو برای عقد ساده

امروزه بسیاری از آرایشگران در حوزه شینیون مو مهارت تخصص پیدا می کنند و در لاین های مخصوص شینیون مو در آرایشگاه فعالیت می کنند. شینیون مو دیگر مانند قدیم ساده نبوده است و آرایشگران حرفه ای هنر خود را در شینیون مو به رخ می کشند.

شینیون عقد جدید

شینیون عقد جدید
شینیون عقد محضری
شینیون عقد محضری
شینیون عقد محضری
این نکته را مد نظر قرار دهید که یک شینیون مناسب تنها بر روی چهره فرد تاثیر نمی گذارد. بسیاری از عروس خانم ها نگران آن هستند که اختلاف قد میان خود و همسرشان در مجلس عروسی کمتر به چشم بیاید. مسلما در کنار کفش پاشنه بلند، یک شینیون بالای سر شیک نیز می تواند کمک زیادی برای پوشاندن این اختلاف قد بکند. لازم به ذکر است که عروس خانم هایی که دارای قد بلند هستند نیز با مدل شینیون پایین سر می توانند اختلاف قد خود را با همسرشان کم کنند.
نامزدی مدل مو برای عقد
نامزدی مدل مو برای عقد
شینیون عقد اینستاگرام
شینیون عقد اینستاگرام
مدل میکاپ و شینیون عقد
مدل میکاپ و شینیون عقد
مدل میکاپ و شینیون عقد

مدل های آرایش مو بسته برای مراسم عقد

مراسم عقد یکی از مهمترین مراسم ها در زندگی هر خانم جوانی میباشد و اگر مراسم عقد کنان شما نزدیک میباشد بهتر میباشد برای زیبایی و جذابیت بیش ظاهر خود از مدل مو و مدل آرایش گونه متناسب و شیکی استفاده کنید تا قشنگ و متفاوت تر به پیشنهاد برسید.

آرایش مو بسته برای مراسم عقد

مدل میکاپ و شینیون عقد
مدل میکاپ و شینیون عقد
مدل مو عقد بسته
مدل مو عقد بسته

مدل شینیون عقد محضری با موی کوتاه

مدل میکاپ و شینیون کوتاه برای عقد گزینه‌ای بسیار شیک و مناسب است؛ اما در انتخاب مدل لباس و میکاپ باید چند نکته را در نظر بگیرید. این نکته ها عبارت‌اند از:

  1. زمان مراسم
  2. مکان مراسم
  3. آب و هوا
  4. تم مراسم

 

مدل شینیون عقد محضری با موی کوتاه

شینیون عقد محضری با موی کوتاه

موارد ذکر شده در انتخاب مدل میکاپ و شینیون شما نقش بسیاری دارند؛ برای مثال اگر مکان برگذاری مراسم در منطقه ای بارانی باشد، بهتر است مدل موی فر را انتخاب کنید زیرا در صورت باریدن باران نظم و ترتیب خود را از دست نمی دهند.

 

شینیون عقد محضری

شینیون عقد محضری

بهتر است مو های خود را برای مراسم عقد شینیون کنید. کلمه شینیون از عبارت فرانسوی chignon du cou گرفته شده است که به معنی پشت گردن است. و با چنین سبک شیک و ساده، جای تعجب نیست که این سبک از خیابان های پاریس سرچشمه گرفته است.

 

شینیون عقد محضری

رنگ موهایتان را تغییر ندهید

خیلی از دختر خانم ها فکر می کنند برای مراسم عقد و عروسی باید حتما رنگ موهایشان را تغییر دهند و یک رنگ روشن بگذراند. در حالی که این یک باور غلط است که از قدیم بین خانم ها جا افتاده و هیچ اجباری برای انجام آن نیست. بهتر این است که رنگ موهایتان برای روز عقد تغییر ندهید و یا از تغییر بزرگ اجتناب کنید. چون رنگ مو خیلی روی چهره تاثیر می گذارد و روشن کردن ناگهانی موها برای روز عقد توصیه نمی شود.

 

مدل مو برای عقد محضری

مدل شینیون عقد محضری

مدل شینیون عقد محضری

مدل شینیون عقد محضری

اگر شما هم برای انتخاب مدل مو حساس باشید و بخواهید بهترین و جدیدترین مدل مو برای جشن عروسی و نامزدی را ببینید و انتخاب کنید، باید انواع مختلف آن را ببینید. تزیین مدل موی نامزدی با گل و سنجاق‌های فانتزی، از رایج‌ترین ویژگی مدل مو نامزدی است. این استایل معمولا به‌عنوان مدل موی عقد کنان نیز، استفاده می‌شود.

 

مدل شینیون عقد محضری

مدل موی عروس برای جشن نامزدی

جشن نامزدی جشنی است که در ایران بعد از مراسم بله برون می گیرند. جشن نامزدی را می توانید به صورت یک جشن خانوادگی خصوصی و یا یک مراسم مجلل در تالار برگزار کنید. در جشن نامزدی باید از مدل های شل به صورت جمع و بسته و مدل میکاپ لایت و ملایم استفاده کنید.مدل مو و لباس و میکاپ در جشن عروسی و نامزدی با یکدیگر متفاوت هستند. شما می توانید از مدل های ساده برای جشن نامزدی خود استفاده کنید.
مدل موی عروس برای جشن نامزدی

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *