برگزاری مراسم سالگرد ازدواج در کرج، برگزاری سالگرد ازدواج در سالن عقد نقره

برگزاری مراسم سالگرد ازدواج در کرج

5/5 - (4 امتیاز)

برگزاری مراسم سالگرد ازدواج در کرج ، سالگرد ازدواج برای هر زوجی یکی از مهم‌ترین و ارزشمندترین روزهای سال به‌شمار می‌رود و تقریبا همه آن‌ها این روز را جشن گرفته و عهد خود را تازه می‌کنند. در واقع سالگرد ازدواج بهانه‌ای است تا به شریک زندگی‌تان یادآوری کنید، هنوز هم بر سر عهدی که با او بسته‌اید هستید و او را مثل روز اول دوستش دارید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره  09201612463 تماس بگیرید و با مشاورین ما در تماس باشید.

آدرس ما: جهان شهر بلوار جمهورى بعد از پارك فاتح نبش كوچه جديدى پلاك ٤ واحد ٦ طبقه سوم

باتوجه به توضیحات بالا، حتما می‌خواهید بدانید که برای سالگرد ازدواج چه‌کار کنید؟ چه مقدماتی بچینید و چطور سورپرایز جدیدی را برای همسر عزیزتان، رو کنید. برنامه‌ریزی برای سالگرد ازدواج، کاملا به شما، سبک زندگی و روابطتان بستگی دارد. می‌توانید جشن دونفره‌ای بگیرید و غذای موردعلاقه همسرتان را بپزید. یا به گردش دونفره بروید و در فرصت طلایی این گردش، هدیه سالگرد ازدواجتان را به او تقدیم کنید. یا بدون اطلاع همسر جان، نزدیک‌ترین اقوام و دوستانتان را دعوت کنید و دور هم، این روز را جشن بگیرید. در ادامه این مقاله از سالن عقد نقره در کرج ایده‌های جذاب سورپرایز سالگرد ازدواج را معرفی می‌کنیم.

 

برای سالگرد ازدواج چه‌ کار کنیم؟

ساخت اولین ها

می توانید در این روز همسرتان را به اولین جایی که همدیگر را ملاقات کردید  دعوت کنید، می توانید به اولین جایی که قرار گذاشتید بروید. حتی می توانید به رستوران و یا تالاری که عقد و عروسی خود را برپا کردید بروید و تجدید خاطره کنید. برای جذاب تر شدن می توانید کارهایی که در آن روز انجام دادید را دوباره انجام دهید و لباس هایی که آن روز پوشیده بودید را دوباره بپوشید.

در سالگرد ازدواجتان می توانید فیلم عروسی خود را در پرده سینما و یا حتی در منزل خود پخش کنید و با همسرتان عکس های روز ازدواجتان را مرور کنید و از حس خود در آن روز بگویید.

 

 

ساخت اولین ها

فرستادن گل

اگر شما و یا همسرتان در آن روز سر کار می روید، برای همسرتان گل مورد علاقه اش را بفرستید و یک نامه کوچک روی آن بگذارید و عشق خود را ابراز کنید. تقدیم گل که نماد عشق است، جلوی همکاران همسرتان می تواند بسیار او را خوشحال کند.

 

خرید کادو برای سالگرد ازدواج

رسم هدیه دادن در مناسبت‌ها، همیشه نشان‌دهنده توجه و عشق به طرف‌ مقابل است. سالگرد ازدواج هم، یکی از همین روزها است که زن و شوهر منتظر توجه و محبت یکدیگر هستند. سعی کنید برای این روز زیبا، خرید هدیه را فراموش نکنید.

منظور ما از هدیه، چیز گران‌قیمت و ترسناکی نیست. هدیه، همین چند ساعت فکری است که قبل از خرید هدیه می‌کنید. هدیه، همین توجهتان است. پس سعی کنید هرچند کوچک و ناچیز، اما هدیه‌ای بخرید که به همسرتان نشان می‌دهد که برای خرید آن فکر کرده‌اید. هدیه‌ای که شناختتان را از او نشان می‌دهد و احساس توجه را به‌ همسرتان القا می‌کند بهترین هدیه است. علایق و نیازهای همسرتان را بشناسید و برای خرید هدیه، حتما درنظر بگیرید.

 

خرید کادو برای سالگرد ازدواج

برای همسرتان کارت های زیبا درست کنید

حتما در دوران مدرسه کار دستی زیاد درست کرده اید بنابراین درست کردن کارت های جذابی که در آن حرف دل و احساس خود را برای همسرتان بیان کرده باشید نباید کار چندان سخت و دشواری باشد.

 

برای همسرتان کارت های زیبا درست کنید

شیرینی، کیک و دسر

شیرینی، کیک و دسر همگی به صورت آماده در قنادی ها یافت می شود آنچه در بیرون نمی توان یافت طعم بی نظیر کیک و دسر خانگی است که با دستان پر از عشق شما تهیه شده باشد .

شما می توانید همه این ها را به سادگی درست کنید اما به زیبایی تزیین نمایید . برای تزیین کیک، شیرینی های خشک کوچک و شکلات از قالب های قلبی استفاده کنید و برای دسر نیز از ترکیب رنگ های گرم و توت فرنگی استفاده نمایید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *