65 ایده برای تزیین جایگاه عروس و داماد 2023

ایده برای تزیین جایگاه عروس و داماد 2023

5/5 - (1 امتیاز)

یکی از بخش های مهم که در جشن عروسی باید مورد توجه قرار بگیرد دیزاین جایگاه عروس و داماد است. ” مدل جایگاه عروس و داماد در سالن عقد ” نورپردازی مناسب و زیبا یکی از شیوه های عالی و جذاب برای جلوه بیشتر جایگاه است که نقش مهمی در زیبایی آن دارد. انتخاب طرح و مدل صندلی و همچنین تزیینات آن نقش مهمی در زیبایی جایگاه عروس و داماد دارد و می تواند زینت بخش آن باشد. در ادامه این مقاله از سالن عقد نقره با ما همراه باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو با شماره  09201612463 تماس بگیرید.

آدرس ما: جهانشهر بلوار جمهورى بعد از پارك فاتح نبش كوچه جديدى پلاك ٤ واحد ٦ طبقه سوم

 

 

چرا تزیین جایگاه عروس و داماد اهمیت دارد؟

معمولا اکثر مهمانان در روز عروسی برای ثبت عکس یادگاری با عروس و داماد، فضای کناری جایگاه عروس و داماد در دفتر عقد در کرج را انتخاب می‌کنند. پس بدیهی است که این فضا و زیبایی آن در تمامی عکس‌ها دیده می‌شود. از سوی دیگر، فیلم برداری و عکاسی مخصوص مراسم نیز، این فضا را به طور ویژه‌ای می‌داند و تصویربرداری‌های متعددی از جایگاه عروس و داماد انجام می‌شود. پس بدیهی است که این فضا اهمیت زیادی داشته باشد. توجه داشته باشید که تزیین جایگاه عروس و داماد در نقطه کانونی سالن، نشان دهنده نوع سلیقه و دقت عروس و داماد است. کلیه این موارد می‌طلبد تا در این زمینه دقت کافی داشته باشید و بهتر انتخاب کنید.

 

چرا تزیین جایگاه عروس و داماد اهمیت دارد؟

65 ایده برای تزیین جایگاه عروس و داماد 2023

برای تزیینات جایگاه عروس می توان از انواع گل های طبیعی و مصنوعی، تورهای تزیینی زیبا و انواع وسایل مختلف استفاده نمود. در دیزاین جایگاه، توجه به هارمونی رنگ ها از اهمیت فوق العاده ایی برخوردار است و ترکیب مناسب رنگ ها با یکدیگر می تواند فضایی دلنشین و جذاب ایجاد نماید.

 

تزئین جایگاه عروس دوماد با گل های طبیعی

یکی از زیباترین مدل ها و ایده ها برای تزئین جایگاه عروس و داماد، تزئین با گل های طبیعی و ریسه های لامپی می باشد.

 تزئین جایگاه برای برگذاری مراسم در تشریفات عقد کرج با پارچه و چارچوب های چوبی و گل های طبیعی

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *