ایده انتخاب یک تاج گل برای عقد، زیباترین تاج گل ها برای مراسم عقد

ایده انتخاب یک تاج گل برای عقد

5/5 - (4 امتیاز)

گل‌ها از جذاب‌ترین و زیباترین المان‌هایی هستند که می‌توانید از آن ها در روز عروسی، عقد، نامزدی و عکاسی فرمالیته استفاده کنید. شاید داشتن دسته گل برای عقد محضری بسیار رایج باشد و چندان خاص به‌نظر نرسد. اما این روزها تاج گل برای عقد به شدت ترند شده است و یکی از جذاب‌ترین و شیک‌ترین انواع اکسسوری عروس محسوب می‌شود. تاج گل عروس معمولا با چیدمان زیبای گل‌های طبیعی و مصنوعی استایل خاصی به عروس می‌بخشد. عطر و بوی گل‌های طبیعی بر روی سر عروس لطافت خاصی به فضا می‌بخشد.

ما در این مقاله از سالن عقد نقره میخواهیم ایده هایی برای انتخاب یک تاج گل زیبا برای مراسم عقدتان را به شما ارائه دهیم. شما میتوانید مدل های زیر را مشاهده کنید و زیباترین تاج گل برای مراسم عقدتان انتخاب کنید.

 

انتخاب تاج گل مناسب برای مراسم عقد

گل های طبیعی همیشه زیبایی خاص خود را دارند و انرژی مثبت را منتقل می کند. تاج گل در ایران برای نامزدی، بله برون و مدل موی فرمالیته بسیار مورد استقبال و محبوب می باشند. این انتخاب هوشمندانه باعث می شود شما عروسی شاداب و سرحال به همه معرفی شوید.

حتی اگر درواقع در روز مراسم عقد در دفتر عقد کرج دچار استرس و تشویش باشید. تاج گل برای عروسی بیشتر توسط عروس خانم هایی انتخاب می شود که سبک عروسی روستیک با بوهو را برای برگزاری عروسی خود برگزیده اند. نه تنها برای مراسم های مربوط به عروسی خودتان بلکه برای هر جشن و مهمانی که دعوت می شوید، می توانید از گل یا حلقه های گل روی سرتان استفاده کنید. در سایت عروسی ساز مدل های جدید و زیبایی از مدل مو با گل طبیعی را دیدیم و اکنون نکات مهم در انتخاب این گل های زیبا را بیان می کنیم.

 

انتخاب تاج گل مناسب برای مراسم عقد

تاج گل سفید برای مراسم عقد

انتخاب تاج گل مناسب برای مراسم عقد

تاج گل با برگ برای مراسم نامزدی

تاج گل برای عقد

گل های ریز و سفید برای تاج گل عروس

انتخاب تاج گل مناسب برای مراسم عقد

تاج گل ترکیبی، گل های سفید و بنفش

انتخاب تاج گل مناسب برای مراسم عقدتاج گل با گل های مصنوعی

رنگ گل های تاج گل

همانطور که حتما می دانید، رنگ ها نمایانگر حالات درونی بدن شما هستند و زمانی که قصد انتخاب یک تاج گل برای عقد مناسب را دارید، انتخاب رنگ مناسب برای گل ها، یکی از پر هیجان ترین قسمت های این خرید می باشد. توجه کنید که رنگ ها به لحاظ روانشناسی معنا و مفهوم متفاوتی دارند و شما بایستی بسته به نوع مراسمی که دعوت شده اید و یا قصد دارید که در آن حاضر شوید، گل هایی با رنگ مناسب انتخاب کنید.

البته در خصوص تاج گل عروس ذکر این نکته نیز مهم است که رنگ گل های تاج سر عروس بایستی با رنگ لباس، لاک، کیف دستی، گل های دسته گل و یا دیگر اکسسوری های او همخوانی و مطابقت داشته باشد  تا بتواند جلوه ی زیبایی را ایجاد نموده و چشم همگان را به خود جلب نماید.

 

رنگ گل های تاج گل

تاج گل با گل های صورتی،بنفش و سفید

رنگ گل های تاج گل

تاج گل با گل های صورتی

رنگ گل های تاج گل

تاج گل با گل های کرم و صورتی ملایم

رنگ گل های تاج گل

تاج گل با گل هایی صورتی رنگ برای عقد

تاج گل برای عقد

تاج گل برای عقد

مدل تاج گل برای عقد

دقت کنید گل های بزرگ برای صورت های بزرگ زیاد مناسب نیستند. گل های رز کوچک یا مینیاتوری برای انتخاب در هر فصلی بسیار زیبا و مناسب هستند. در کنار گل هایی که برای تاج خود انتخاب می کنید باید برگ‌های سبز کوچک نیز استفاده کنید.

این برگ های کوچک علاوه بر زیبایی و بخشیدن جلوه ای خاص به عروس، از حجیم شدن تاجتان جلوگیری می‌کند. دقت کنید برای راحتی خود گل‌های زیادی را در کنار هم نچینید چون باعث سنگینی تاج شده و ثابت ماندن آن را در جایش سخت تر می‌کند. اگر در مورد ثابت ماندن آن شک دارید می‌توانید با سنجاق های کوچک آن را به موهایتان وصل کرده و محکمش کنید.

 

انواع تاج گل

تاج گل عروس مصنوعی

استفاده از گل‌های مصنوعی شاید رنگ، لطافت و عطر هیجان‌انگیز گل‌ها را نداشته باشد، اما ماندگاری بالا و آسیب پذیری پایین این مدل گل‌ها به شدت مورد توجه قرار گرفته است. معمولا تاج گل عروس مصنوعی در مواقعی استفاده می‌شود که مدت زمان ماندگاری بالا مدنظر باشد.

این مدل تاج گل حمل و نقل آسانی دارد و هرگونه فشار بر روی آن، منجر به دفرم شدن تاج گل نمی‌شود. عموما چنین تاج گل‌هایی برای فرمالیته عروسی و یادگاری از عقد محضری مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

تاج گل عروس مصنوعی

تاج گل مصنوعی برای مراسم عقد

تاج گل عروس مصنوعی

تاج گل مصنوعی همراه با گل های سفید و برگ

تاج گل عروس مصنوعی

تاج گل مصنوعی مناسب لباس های صورتی و سفید

تاج گل عروس مصنوعی

تاج گل مصنوعی مخصوص مراسم عقد،بسیار شیک و زیبا

تاج گل عروس مصنوعی

 

تاج گل عروس طبیعی

گل‌های طبیعی لطافت و عطر فوق‌العاده‌ای دارند. تصور کنید که این لطافت به همراه عطر خوش بر روی سر عروس قرار بگیرد و حس و حالی رویایی ایجاد کند. قطعا زیبایی بی انتهای گل طبیعی را نمی‌توان منکر شد. تاج گل عروس با گل‌های طبیعی یکی از بهترین ایده‌هایی است که می‌توانید برای مراسم عقد، نامزدی و بله بروز از آن استفاده کنید. عکاسی فرمالیته با تاج گل طبیعی نیز، ایده جذاب دیگری است که می‌توانید با انجام آن لذت ببرید.

 

تاج گل عروس طبیعی

تاج گل برای مراسم عقد،گل های طبیعی

تاج گل عروس طبیعی

تاج گل طبیعی با گل های سرخ و زیبا

تاج گل عروس طبیعی

تاج گل عروس با گل های سفید

تاج گل عروس طبیعی

تاج گل زیبا زرد رنگ،تک گل

تاج گل عروس طبیعی

تاج گل با گل های طبیعی سرخ

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *