50 مدل لباس عقد محضری ، لباس عقد محضری پوشیده و شیک 1401

لباس عقد محضری با حجاب

5/5 - (25 امتیاز)

لباس عقد محضری با حجاب در فرهنگ ایران لباسی که عمدتاً برای مراسم عقد پوشیده می‌شود با لباس عروسی متفاوت است. در واقع تنوع در لباس عقد محضری بیشتر از لباس عروس است، چراکه معمولا لباس عروس سفیدرنگ است، اما برای لباس‌عقد می‌توان از رنگ‌های دیگری جز سفید هم استفاده کرد. ما در این مقاله از سالن عقد کرج می خواهیم زیباترین مدل لباس عقد محضری را به شما نشان بدهیم تا شما بتوانید زیباترین لباس را برای برگذاری مراسم عقد و نامزدی خود انتخاب کنید.

برای رزرو سالن با شماره  09201612463 تماس بگیرید.

آدرس ما : جهانشهر بلوار جمهورى بعد از پارك فاتح نبش كوچه جديدى پلاك ٤ واحد ٦ طبقه سوم

 

مدل لباس عقد محضری و پوشیده

برخی افراد رسم دارند که عقد محضری در سالن عقد کرج خود را در خانه با سفره عقد خانگی برگزار کنند به این صورت که یک طراح و دیزاینر را به خانه خود دعوت می کنند و ان طراح بسته به سلیقه عروس خانم و آقا داماد سفره عقد مورد نظر آن ها را با رنگ های مدنظر آن ها و گل آرایی دلخواه در فضای خانه آن ها می چیند، بنابراین این عروس ها خانم ها چون پس از عقد محضری در خانه خود یک جشن نیز دارند و به عبارتی بساط بزن و بکوب به راه می باشد مدل لباس عقد بازتری را انتخاب می کنند.

خود را در خانه برگزار کنند به این صورت که یک طراح و دیزاینر را به خانه خود دعوت می کنند و ان طراح بسته به سلیقه عروس خانم و آقا داماد سفره عقد مورد نظر آن ها را با رنگ های مدنظر آن ها و گل آرایی دلخواه در فضای خانه آن ها می چیند، بنابراین این عروس ها خانم ها چون پس از عقد محضری در خانه خود یک جشن نیز دارند و به عبارتی بساط بزن و بکوب به راه می باشد مدل لباس عقد محضری بازتری را انتخاب می کنند.

خود را در خانه برگزار کنند به این صورت که یک طراح و دیزاینر را به خانه خود دعوت می کنند و ان طراح بسته به سلیقه عروس خانم و آقا داماد سفره عقد مورد نظر آن ها را با رنگ های مدنظر آن ها و گل آرایی دلخواه در فضای خانه آن ها می چیند، بنابراین این عروس ها خانم ها چون پس از عقد در خانه خود یک جشن نیز دارند و به عبارتی بساط بزن و بکوب به راه می باشد مدل لباس عقد بازتری را انتخاب می کنند.

به قدر زیاد بوده که دست هر شخصی را در انتخاب باز گذاشته است و شما به راحتی با کمی جستجو در انواع پاساژهای مختلف فروش و یا کرایه لباس و یا تمامی پیج های اینترنتی و سایت های فروش آنلاین می توانید جنس، سبک و طرح لباس  و لباس فرمالیته عروس را انتخاب نمایید و در جشن عقد محضری خود بدرخشید.

 

لباس عقد محضری| لباس عقد محضری پوشیده | لباس عقد محضری با حجاب | لباس عقد محضری ۱۴۰۱ | مدل لباس عقد محضری

انتخاب لباس عقد زیبا برای مراسم عقد

طبق آداب رسوم و فرهنگ ایرانیان لباس عقد در تشریفات عقد محضری ، لباس نامزدی و لباس عروسی بسیار متفاوت است. لباس عروسی عمدتاً سفید رنگ بوده و معمولاً هیچ عروس خانمی به غیر از رنگ سفید برای مراسم عروسی لباس انتخاب نمی‌کند. اما برای لباس عقد جهت عقد محضری می‌توانیم هر رنگی را که دوست داریم انتخاب کرده و برای مراسم عقد بپوشیم.

بهتر است برای محضر هم آقا و هم خانم لباسی رسمی بپوشند و از پوشیدن لباس‌های غیررسمی اجتناب کنند. لباس عقد خاص یا غیررسمی بهتر است در خانه یا در تالار پوشیده شود. همچنین گاه می‌توان خلاقیت به خرج داد، مثلاً رنگ کروات داماد را با رنگ کل لباس عقد خانم هماهنگ کرد.

درتصاویر زیر سایر مدل‌های لباس عقد عروس و داماد را می‌بینید. مدل لباس عقد محجبه یا لباس عقد محضری محجبه  در میان ایرانیان محبوب است. جالب آن که در کشورهای اطراف‌مان و حتی در کشورهای اروپایی هم گاه از لباس پوشیده برای مراسم عقد استفاده می‌شود.

 

لباس عقد محضری| لباس عقد محضری پوشیده | لباس عقد محضری با حجاب | لباس عقد محضری ۱۴۰۱ | مدل لباس عقد محضری

لباس عقد محضری ۱۴۰۱

لباس عقد محضری ۱۴۰۱

نکات مهم در انتخاب لباس عقد محضری با حجاب

1.از رنگ های روشن استفاده کنید:

اعتقادات مختلفی در فرهنگ ایرانی درباره لحظه شیرین ازدواج وجود دارد و تقریباً همه معتقدند که پوشیدن لباس های تیره و سیاه شوم نیست. علاوه بر این ، پوشیدن لباس عقد  با حجاب به رنگ روشن ، مانند سفید ، کرم ، شیری ، خاکستری روشن ، آبی روشن ، صورتی روشن یا صورتی کم رنگ ، نشان دهنده اشتیاق و خوشبختی شما در این روز است.

 

لباس عقد محضری| لباس عقد محضری پوشیده | لباس عقد محضری با حجاب | لباس عقد محضری ۱۴۰۱ | مدل لباس عقد محضری

2.مانتو یا لباس پوشیده و بلند بپوشید:

بهتر است مانتو عقد محضری داشته باشید زیرا در حضور مردان پوشیده شده و مدل های آن بلند و پوشیده است. من فکر می کنم بهتر است از پوشیدن مانتو های خیلی کوتاه یا خیلی جذاب یا پوشیدن لباس مجلسی به جای مانتو در جمع خودداری شود. زیرا دفتر اسناد رسمی یک مکان عمومی است و نباید آن را با تالار عروسی اشتباه گرفت.

 

لباس عقد محضری| لباس عقد محضری پوشیده | لباس عقد محضری با حجاب | لباس عقد محضری ۱۴۰۱ | مدل لباس عقد محضری

 

3.مانتو های اسپرت را با لباس مجلسی جایگزین کنید:

حتی اگر طرفدار تیپ های اسپرت هستید ، توصیه می کنم به جای مانتو های اسپرت ، از لباس عقد با سبک خانمانه تر استفاده کنید و کمی مجلسی بیشتر استفاده کنید. سرانجام ، این روز عقد و جشن نامزدی شما است و بهتر است وقتی به باشگاه می روید ، نوع رسمی تری از این داشته باشید.

 

لباس عقد محضری| لباس عقد محضری پوشیده | لباس عقد محضری با حجاب

 

4.لباس دست و پا گیر نپوشید

ممکن است در روز عروسی پوشیدن دامن پفی بزرگ و دست و پاگیر یا تور بلند منطقی باشد ، اما در این روز چون قرار است در یک مکان عمومی باشید ، بهتر است مانتو عروسی محضری راحت تری داشته باشید که کمتر دست و پا گیر است. اول اینکه شما باید امضا کنید و خم شوید و صاف باشید و دوم اینکه پوشیدن لباسی شبیه لباس عروس یا لباس مجلسی زیاد ممکن است سلیقه زیادی را نشان دهد.

 

لباس عقد

5. متفاوت بپوشید:

حالا که قرار نیست لباس عروس بپوشید ، سعی کنید مانتویی را طراحی و متفاوت انتخاب کنید. شما می توانید بسیاری از مدل های خاص و مزون های دوز را در این پست پیدا کنید. اما به جز مانتو ، می توانید انواع مانتوها و دامن های بلند ، کت و شلوارهای مانتو بلند و دمپایی ، کفش های ابریشمی بلند با شلوار و پیراهن بلند را جایگزین کنید و ظاهری متفاوت و خاص و در عین حال شیک دارد.

 

لباس عقد محضری| لباس عقد محضری پوشیده | لباس عقد محضری با حجاب | لباس عقد محضری ۱۴۰۱ | مدل لباس عقد محضری

6.لباس ها یا مانتو ها را از جنس های مجلسی تر و رسمی تر بدوزید:

همیشه برای پوشیدن لباس های جین و کتان و اسپرت وقت دارید این روز را کمی عروس طور لباس بپوشید ، لازمه اش این است که برای دوخت مانتو برای محضر از جنس های مجلسی تر مثل گیپور ، حریر ، کرپ حریر ، ریون ، دانتل ، ساتن و یا ترکیبی از این ها بدوزید تا برازنده و آراسته و خانم تر به نظر برسید.

 

7. ست کردن دسته گل، روسری و کیف و کفش و مانتو:

از آنجا که عروس هستید بهتر است از رنگ های روشن استفاده کنید اما از سر تا پا سفید نباشد (البته این مسئله بسیار سلیقه ای است.) اما برای مخاطبان می توانید از روسری ، کیف و کفش های رنگهای رنگی در کنار کت سفید از نرم اما روشن مانند صورتی ، نباتی و پنکیکی استفاده کنید و در آخر دسته گل سفارش دهید تا رنگ لباس شما کامل شود.

 

لباس عقد

لباس عقد محضری پوشیده

لباس عقد محضری پوشیده
لباس عقد برای مراسم نامزدی پوشیده

لباس عقد

لباس عقد یقه هفت و آستین توری

لباس عقد محضری با حجاب

لباس عقد محضری 2021

لباس عقد محضری 2021

لباس عقد محضری توری بسیار شیک مخصوص عروس خانم های محجبه

لباس مراسم عقد با حجاب

لباس عقد محضری پوشیده سفید رنگ کاملا پوشیده

لباس مراسم عقد با حجاب

لباس عقد سفید بسیار زیبا، مدلی بسیار زیبا با پارچه شیک

 

لباس عقد محضری| لباس عقد محضری پوشیده | لباس عقد محضری با حجاب | لباس عقد محضری ۱۴۰۱ | مدل لباس عقد محضری

لباس عقد با بالاتنه توری

لباس مراسم عقد با حجاب

مدل لباس عقد محضری

لباس عقد سفید رنگ برای خانم هایی که عاشق حجاب هستند.

مدل لباس عقد محضری

لباس جشن عقد

در جشن نامزدی که به‌صورت جشن برگزار می‌شود، طبیعتاً بهتر است عروس و مهمانان لباس شب بپوشند. در چنین حالتی لباس‌هایی شبیه لباس عروس با هر رنگی کاربرد دارد. یک پیراهن بلند یا کوتاه که با گیپور، تور، منجوق و … تزئین شده انتخاب بسیار مناسبی برای مهمانی عقد است. بسته بودن و نبودن و مدل لباس هم یک ترجیح شخصی است و هیچ قاعده و قانون خاصی برای آن وجود ندارد؛ مانند لباس عقد در جشن عقد هم از به‌کارگیری زیورآلات زیاد خودداری کنید. یک لباس عقد صورتی، شیری یا نباتی حریر یا گیپور انتخاب خوب و مناسبی برای جشن عقد است.

 

لباس مراسم عقد با حجاب

لباس عقد کاملا پوشیده و جذاب

لباس عقد

لباس عقد محضری، یقه دلبری و باز

 

لباس عقد محضری با حجاب

لباس عقد محضری ساده و پوشیده بسیار شیک

 

لباس عقد

لباس عقد محضری کاملا پوشیده

لباس مراسم عقد با حجاب

لباس عقد محضری محجه و شیک. دوختی ساده و در عین حال بسیار شیک و مینیمال

 

مدل لباس عقد

لباس عقد مخصوص عکاسی

لباس مراسم عقد با حجاب

لباس عقد محضری سفید،طراحی پارچه بسیار شیک و مدلی دلربا

 

لباس عقد

لباس عقد با مدل مینیمال و شیک

لباس مراسم عقد با حجاب

لباس عقد  بسیار شیک و محجبه، برای عروس خانم هایی که مایلند لباسشان هم پوشیده باشد هم بسیار خاص و شیک

 

مدل لباس عقد

لباس عقد یقه باز و شیک

لباس مراسم عقد با حجاب

زیباترین مدل لباس عقد محضری پوشیده و محجبه

لباس عقد محضری با حجاب

لباس عقد محضری کار شده و زیبا

 

لباس عقد محضری

لباس عقد شیک مخصوص عکاسی

لباس مراسم عقد با حجاب
لباس عقد پوشیده و شیک، با پارچه خاص

 

مدل لباس عقد
لباس عقد مینیمال و ساده
لباس مراسم عقد با حجاب

 

نکاتی برای انتخاب لباس مناسب عقد

اولین نکته‌ای که عروس‌خانم‌ها باید به آن توجه کنند این است که قبل از هر چیزی ویژگی‌های اندام ظاهری و وزن خود را در نظر بگیرند و بعد از آن به سراغ رنگ پوست خود بروند. این دو نکته باعث می‌شوند که شما انتخاب مناسب‌تری داشته باشید و از همه مهم‌تر اینکه باعث صرفه‌جویی در وقت و زمان شما می‌شود.

لباس عقد محضری برای پلاس سایزها

برای انتخاب لباس عقد محضری برای پلاس سایزها به این افراد پیشنهاد می‌شود که، از لباس‌های خیلی گشاد و چین‌دار استفاده نکنند. یکی از انتخاب‌های شما می‌تواند کت و شلوار باشد. برای انتخاب کت دقت کنید از کت‌هایی استفاده کنید که پارچه و دوخت ساده‌تری دارند؛ چون این مدل پارچه‌ها حجم اندام شما را می‌پوشاند.

درواقع جنس پارچه‌ای که شما باید برای لباس عقد محضری درنظر بگیرید ظریف و لطیف باشد و فراموش نکنید که هرگز به سراغ پارچه‌هایی با تار و پود برجسته نروید؛ حتی اگر محو زیبایی‌هایشان شدید.

اگر قد کوتاهی نیز دارید می‌توانید از کت‌های کوتاه استفاده کنید.جنس شلوارتان برخلاف جنس کتی که انتخاب کرده‌اید باید بافتی منسجم، انعطاف‌پذیر و محکم داشته باشد زیرا این نوع جنس شلوار سبب می‌شود تا شکم شما تخت و ران‌هایتان صاف و یک‌دست به نظر برسد. یکی دیگر از انتخاب‌های مناسب برای عقد محضری پیراهن‌های پوشیده است. بهتر است از پیراهن‌هایی استفاده کنید که دامن پف‌داری نداشته باشند.

 

لباس عقد

لباس عقد محضری برای افراد لاغر

حالا نوبت لباس عقد محضری برای عروس‌خانم‌هایی است که لاغر هستند. اگر انتخاب شما نیز برای عقد محضری کت شلوار است پیشنهاد می‌شود که از کت‌هایی استفاده کنید که از حالت سادگی خارج شده باشند.

شما می‌توانید کت‌هایی را انتخاب کنید که آستین‌های چین‌دار یا پفداری داشته باشند همچنین می‌توانید از شلوارهای دمپا استفاده کنید. بدون شک، کت کوتاه و اندامی به همراه شلوار بلند و دمپا نیز استایل شما را خیلی خاص می‌کند.

اگر می‌خواهید لباس عقد متفاوت و خاص باشید به شما پیشنهاد می‌شود که پانچوهای کارشده و مزونی را انتخاب کنید. برای انتخاب پیراهن و یا دامن در عقد محضری به یاد داشته باشید که محضر را با تالار یا سالن اشتباه نگیرید.

می‌توانید برای محضر پیراهن‌هایی را انتخاب کنید که دامن بلند داشته باشد.دامن بلند را با دنباله‌دار اشتباه نگیرید. درواقع هرچقدر در محضر از لباس سبک‌تری و راحت‌تری استفاده کنید بهتر و شکیل‌تر است.استفاده از کت و دامن برای عروس بسیار هوشمندانه و زیباست. حتما به مدل‌های مختلف کت و دامن نیز فکر کنید.

 

مدل لباس عقد محضری

انتخاب لباس مناسب با توجه به رنگ پوست

در انتخاب لباس فراموش نکنید که رنگ پوست خود برای انتخاب لباس نامزدی برای سالن عقد کرج در نظر بگیرید. درست است که از ابتدا رنگ سفید به عنوان رنگ لباس برای عروس‌خانم‌ها رسم بوده است اما برای مراسم عقد می‌توانید از رنگ‌های دیگری استفاده کنید. برای لباس عقد می‌توانید از رنگ‌های نباتی، شیری و کرم استفاده کنید و اگر پوست روشنی دارید انتخاب رنگ‌هایی با تناژ تیره‌تر مثل رنگ آبی شما را خاص‌تر نشان می‌دهد.

 

لباس عقد محضری رنگی

 

لباس عقد محضری رنگی

 

لباس عقد کرم رنگ مخصوص افرادی که پوست سفیدی دارند

 

لباس مراسم عقد با حجاب

قشنگ ترین مدل از لباس عقد محضری شیک و پوشیده

لباس مراسم عقد با حجاب

طراحی ساده و بسیار شیک لباس عقد محضری پوشیده

 

مدل لباس عقد

لباس عقد با پارچه توری شکل و زیبا

لباس مراسم عقد با حجاب

لباس عقد محضری شیک

لباس عقد مینیمال محضری و با کلاس

لباس عقد محضری شیک

لباس عقد کلاسیک و پوشیده

 

مدل لباس عقد محضری
لباس عقد برای مراسم نامزدی با یقه هفت و آستین پف دار

لباس مراسم عقد با حجاب

لباس عقد کاملا پوشیده صورتی رنگ

لباس عقد محضری با حجاب

لباس عقد برای محضر صورتی، کاملا پوشیده مخصوص عروس خانم های محجبه

 

مدل لباس عقد

لباس عقد پوشیده با پارچه ای خاص و متفاوت

لباس مراسم عقد با حجاب

لباس عقد برای عقد ساتن، مینیمال و شیک و پوشیده

 

لباس عقد

لباس عقد برای مراسم عقد یقه هفت

لباس مراسم عقد با حجاب

مدل لباس عقد محضری

لباس عقد برای افراد توپر

لباس مراسم عقد با حجاب

 

مدل لباس عقد

لباس عقد با آستین پف دار و بالاتنه تور

لباس مراسم عقد با حجاب

لباس عقد شیری رنگ، بسیار زیبا و پوشیده

 

مدل لباس عقد

لباس عقد برای نامزدی کوتاه

 

2 دیدگاه

  • وای من از اونام که حس میکنم خیلی تو مراسم عقد و عروسی قراره معذب باشم و کلا از این رسمی بودن و کلا فضای عقد و عروسی ها خوشم نمیاد.

    مثلا برای یک عقد محضری ساده که فقط ازدواج ثبت بشه، یه لباس پیشنهاد بدین که یجورایی اسپورت باشه یعنی اونقدر مثل مانتوهای عقدی، رسمی و سنگین نباشه

    من خودم پیشنهادم هودیه با آل‌استار ولی اصلا سال و خودی خوب نمیشه:)))

    تو همچین مایه هایی باشه پیشنهادتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *