بهترین رنگ مو برای مراسم عقد 2022

بهترین رنگ مو برای مراسم عقد

Rate this post

بهترین رنگ مو برای مراسم عقد هر عروس خانمی دوست دارد تا در روز تشریفات مراسم عقد خود بدرخشد و کاملا متفاوت و زیبا به چشم آید برای همین توجه به کوچکترین مسائل نیز اهمیت ویژه ای دارد. یکی از نکاتی که چهره شما را زیباتر و متفاوت تر از همیشه نشان می دهد رنگ کردن موهایتان است.

رنگ موی مناسب موی شما چهره شما را جذاب تر و با نشاط تر می کند، آرایشتان نیز بیشتر به چشم می آید. اما حتما باید آرایشتان با رنگ مویتان هماهنگی داشته باشد.

راهنمای انتخاب بهترین رنگ مو برای مراسم عقد

یکی از موضوعات مهمی که اکثر عروس خانم‌ها پیش از برگزاری مراسم سالن عقد کرج در مورد آن فکر می کنند و از اطرافیان و ارایشگر خویش می پرسند و نسبت به آن تصمیم گیری می کنند رنگ مو برای روز عروسی است.

انتخاب مناسب رنگ مو برای عروس اهمیت زيادي دارد و جز یکی از فاکتورهای مهم در زیبایی عروس به شمار می رود. در صورتی که رنگ مو عروس به درستی انتخاب نشود امکان دارد عروس را خسته، رنگ پریده و یا حتی بیش از سنش نشان دهد.

انتخاب درست و مناسب رنگ مو عروس نه تنها باعث زیبایی بیشتر وی در شب عروسی اش می شود بلکه باعث می شود پس از گذشت چند سال البوم عکس خویش را ورق بزند و از دیدن آن لذت ببرد. پس تا کنون بر اهمیت انتخاب رنگ مو برای عروس پی بردید.

معیار  انتخاب رنگ مو برای عقد بر اساس ویژگی های فرد

انتخاب رنگ موی عروس خانوم ها یکی از پارامترهای مهم روز عروسی است، برای انتخاب رنگ موی مناسب ۵ نکته وجود دارد:

  • رنگ پوست شما
  • رنگ موی طبیعی شما
  • رنگ چشم شما
  • سایز و اندام شما
  • مدل موی انتخابی شما

بهترین رنگ مو برای مراسم عقد یک رنگ موی نامناسب میتواند شما را پیر، رنگ پریده، عصبی و آشفته نشان دهد در صورتی که یک رنگ موی مناسب زیبایی شما را دو چندان میکند و مهمترین فاکتور زیبایی نزدیک بودن به حالت طبیعی چهره است.

اگر رنگ پوستتان گرم است، سایه های کاراملی، نسکافه ای، عسلی و پژ روی زمینه ی طبیعی مو یا زمینه ی ۳ درجه تیره تر از پوست شما انتخاب مناسبی است، رنگ های تیره و مشکی صورتتان را محو میکند و اگر طلایی را انتخاب میکنید دقت کنید خیلی روشن نباشد چون ممکن است نارنجی از آب دربیاید.

اگر رنگ پوستتان سرد است، از رنگهایی که شما را رنگ پریده تر نشان می‌دهد اجتناب کنید؛ رنگ های طلایی، عسلی مایل به قرمز، مسی، بلوند خاکستری و قهوه ای روشن بهترین انتخاب برای شماست.

رنگ مو عسلی برای مراسم عقد

رنگ موی عسلی یکی از زیباترین و محبوب ترین رنگ موها می باشد.انواع رنگ مو عسلی شکلاتی، عسلی نسکافه ای، عسلی سرد، عسلی دودی وجود داد. جالب است بدانید که رنگ مو عسلی از آن دسته رنگهایی است که به خاطر طبیعت رنگش، هم بین خانمهای اروپایی با پوست سفید و چشمان رنگ روشن محبوب است ، هم بین بانوان شرقی با پوست گندمی و چشمان تیره مورد پسند است. پس چهره هر دو گروه را زیباتر می نماید.

رنگ مو عسلی برای مراسم عقد
رنگ مو عسلی برای مراسم عقد
رنگ مو عسلی برای مراسم عقد

رنگ مو نسکافه ای برای مراسم عقد

رنگ مو نسکافه‌ای در ردیف طیف رنگهای بلوند قرار می‌گیرد. همان طور که می‌دانید وقتی صحبت از طیف رنگهای بلوند به میان می‌آید، اختلاف بین عناوین بالا می‌رود. اما اگر به رنگ مو نسکافه‌ای علاقمند هستید، جای نگرانی نیست! در این مقاله رنگ موی نسکافه‌ای، که در سیستم بین المللی در دسته بلوند روشن قرار دارد، را به شما یاد می‌دهیم.

رنگ موی نسکافه‌ای از محبوبترین رنگ موها در بین خانم‌های رده‌های سنی‌ مختلف است. محبوبیت این رنگ بسیار بالاست و معمولاً دخترانی که می‌خواهند برای اولین بار رنگ موهایشان را تغییر دهند، سراغ آن می‌روند. دلیل محبوبیت رنگ نسکافه‌ای به دلیل دارا بودن تناژ چند بعدی این رنگ است که پوست را درخشان و چشمها را بازتر نشان می‌‌دهد.

رنگ مو نسکافه ای برای مراسم عقد
رنگ مو نسکافه ای برای مراسم عقد
رنگ مو نسکافه ای برای مراسم عقد

رنگ مو بلوند برای مراسم عقد

رنگ مو بلوند برای مراسم عقد
رنگ مو بلوند برای مراسم عقد

بالیاژ مو برای مراسم عقد

بالیاژ مو برای مراسم عقد
بالیاژ مو برای مراسم عقد
بالیاژ مو برای مراسم عقد

 

 

نکات مهم پیش از رنگ کردن

از ایجاد تغییرات شدید از هر نوع جلوگیری کنید.

بهترین کارشناسان رنگ موی عروس در سراسر جهان معتقدند اگر یک روز باید مثل خودتان باشید آن روز، روز عروسی شماست. آن‌ها در این مورد هم‌نظرند که رنگ موی عروس نباید به شدت تغییر کند. در واقع اگر نمی‌خواهید پس از روزها، ماه‌ها و حتی سال‌ها با دیدن عکس‌های عروسی خود احساس پشیمانی کنید، رنگ موهای خود را به شکلی که سایرین شما را با آن می‌شناسند نگه دارید و تغییرات زیادی روی آن اعمال نکنید.

 

موهایتان را خودتان رنگ نکنید.

بعضی افراد برای صرفه جویی در هزینه‌ها رنگ مو را خودشان تهیه می‌کنند و برای عروسی، خودشان این کار را انجام می‌دهند. این در حالی است که‌‌ترکیب درست رنگ توسط رنگ‌کار حرفه‌‌‌ای به صورت متفاوت و درست‌تری انجام می‌شود. از این رو بهتر است با صرف اندکی هزینه با خیال راحت موهای خود را به یک متخصص بسپارید

 

به موهای طبیعی آسیب نزنید

دخترخانم‌ها از ماه‌ها قبل در فکر برنامه ریزی عروسی خود هستند و از آن برای خود یک رویا می‌سازند. حال آن که ممکن است با یک اشتباه آن روز به یک کابوس بدل شود. اگر نمی‌خواهید پس از مراسم عروسی از رنگ کردن موهای خود پشیمان شوید مراقب موهای خود باشید. بعضی از موها مناسب دکلره کردن نیستند و دکلره سبب سوختن و آسیب بیش از حد به موها می‌شود. از این رو سعی کنید با کمک متخصص رنگ‌‌ترکیبی را برای موهای خود برگزینید که به موهای طبیعی شما آسیب نزند.

 

به فرم صورتتان دقت کنید

رنگ مو روی لاغری و تو پر شدن صورت تاثیر دارد. در صورتی که صورت پهنی دارید بهتر است از رنگ موهای بلوند و روشن خودداری کنید. زیرا صورت‌های پهن بر خلاف صورت‌های ریز نقش سن فرد را بیشتر نشان می‌دهد در حالی که افراد با صورت لاغر و ریز نقش انتخاب‌های بیشتری می‌توانند داشته باشند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *