30 ایده تزئین دسته گل مصنوعی برای عقد

30 ایده تزئین دسته گل مصنوعی برای عقد

Rate this post

انتخاب یک دسته گل مصنوعی برای عقد و زیبا در ظاهر شیک عروس و جذابیت او تاثیر بسیار زیادی دارد و طبیعی یا مصنوعی بودن آن با توجه به سلیقه افراد متفاوت می باشد.

بسیاری از زوج های جوان تمایل دارند، دسته گل عروسی شان را از گل های طبیعی انتخاب کنند، زیرا این گل ها علاوه بر زیبایی دارای عطر خوشی هستند که می تواند در طول مراسم عروسی، باعث ایجاد احساس شادابی شود.

اما استفاده از آنها معایبی هم دارند و آن اینکه گل های طبیعی دوام چندانی ندارند و خیلی از آنها به سرعت پژمرده شده و از بین می روند. بنابراین افراد به ویژه آن هایی که دوستدار خاطره سازی هستند، با انتخاب دسته گل مصنوعی برای عقد، می توانند آن را تا سالهای طولانی به یادگار نگه دارند و از تماشای آن لذت ببرند.

چند نکته برای انتخاب دسته گل مصنوعی برای عقد

سعی کنید از رنگ لباستان در دسته گل استفاده کنید

همان‌طور که می‌دانید دسته گل عروس یکی از مهم‌ترین معیارها برای داشتن یک استایل خاص و جذاب می‌باشد، از این رو بهتر است در ست کردن رنگ دسته گل با لباس، تاج، رنگ رژ و… حساسیت زیادی به خرج دهید، این موضوع می‌تواند تا حد بسیاری زیادی در دیده شدن دسته گل شما تأثیر بگذارد و ظاهر شما را جذاب‌تر و خاص‌تر به نمایش بگذارد، بهترین گزینه برای شما دسته گل عروس مصنوعی سفید می‌باشد، به دلیل اینکه ست کردن لباس با رنگ سفید بسیار راحت تر می‌باشد.

به گل‌های به کار رفته در دسته گل عقد مصنوعی دقت کنید

در هنگام خرید دسته گل مصنوعی بهتر است به نوع گل‌هایی که در دیزاین آن به کار رفته است دقت کنید، زیرا شما بهتر است در هر فصل از گل‌های ایده‌آل همان فصل استفاده کنید، به عنوان مثال در فصل بهار بهتر است از دست گل عروس مصنوعی رز قرمز، گل رز مینیاتوری، گل لیسیانتوس، گل ارکیده، گل کوکب و… و رنگ‌هایی همانند صورتی، قرمز، آبی و سبز استفاده کنید. فصل‌های دیگر هم از این قاعده مستثنا نیستند در ادامه به گل‌ها و رنگ‌های مناسب هر فصل اشاره خواهیم کرد.

گل های مناسب فصل را انتخاب کنید

در فصل تابستان بهتر است از گل‌های صد تومانی، نرگس درختی، آلاله و… با رنگ‌های مرکبات استفاده کنید، در این میان گل‌هایی همانند گل‌ نرگس درختی می‌باشد که در فصل زمستان یافت می‌شود اما در فصل تابستان امکان استفاده از این گل است زیرا از جذابیت خاص و ظاهری جذاب برخوردار می‌باشد.

در فصل زمستان گل‌های شیپوری، آلسترومریا، گل‌های یاسمن و… . همین‌طور رنگ‌‎های نقره‌ای، سفید و طلایی بیشتر از هر گل و هر رنگ دیگری می‌توانند در جذابیت شما تأثیر مثبت بگذارند.

در ادامه این مقاله از سالن عقد نقره میخواهیم 30 ایده تزئین دسته گل مصنوعی برای عقد را به شما نشان بدهیم تا بتوانید بهترین مدل دسته گل را برای مراسم خود انتخاب کنید.

30 ایده تزئین دسته گل مصنوعی برای عقد

دسته گل های ترکیبی با برگ، گل های آبی و سفید یک انتخاب بسیار عالی برای مراسم عقد.

30 ایده تزئین دسته گل مصنوعی برای عقد
دسته گل مصنوعی با گل های صورتی
 دسته گل مصنوعی با گل قرمز

دسته گل مصنوعی برای عقد با گل های قرمز رنگ یک تضاد عالی برای عروس خانم هایی که رنگ لباسشان سفید است انتخاب بسیار عالی است.

 دسته گل مصنوعی یاسی
 دسته گل مصنوعی شیری

یکی از پرطرفدار ترین دسته گل مصنوعی با رنگ شیری است که تقریبا با هر رنگ لباسی همخوانی دارد و می توانید در برگذاری مراسم عقد و نامزدی از این دسته گل استفاده کنید.

دسته گل مصنوعی
دسته گل مصنوعی
دسته گل مصنوعی
دسته گل مصنوعی
دسته گل مصنوعی
دسته گل مصنوعی
دسته گل مصنوعی
دسته گل مصنوعی به رنگ شیری
دسته گل مصنوعی پوست پیازی
دسته گل مصنوعی بنفش
دسته گل مصنوعی
دسته گل مصنوعی
دسته گل مصنوعی صورتی کم رنگ
دسته گل مصنوعی
دسته گل مصنوعی
دسته گل مصنوعی
دسته گل مصنوعی
دسته گل مصنوعی
دسته گل مصنوعی
دسته گل مصنوعی
دسته گل مصنوعی

شما می توانید دسته گل مورد علاقه خود برای مراسم نامزدی اشته باشید و همیشه دسته گل مصنوعی برای عقد خود را نگه دارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *