5/5 - (4 امتیاز)

در سالن عقد نقره ،سالن عقد با پذیرایی شام برای برگذاری عقد و نامزدی در نظر گرفته می شود و در همان سالن از میهمانان شما پذیرایی خواهد شد. استفاده از برنج ایرانی، گوشت گرم و مرغ هم برای غذا در نظر گرفته می شود و آشپزی توسط بهترین آشپزها انجام خواهد شد تا غذا با کیفیت و طعم عالی برای مهمانان شما سرو شود.

اگر تمایل داشته باشید می توانید خودتان غذا را برای پذیرایی شام و ناهار تهیه کنید. در این صورت فقط هزینه پذیرایی توسط مهمانداران اختصاصی سالن عقد نقره از شما گرفته خواهد شد. غذای باقی مانده پس از اتمام مراسم به صورت پک های بسته بندی شده به شما تحویل داده می شود.

 

نحوه ی سرو غذا:

غذای مراسم عقد ونامزدی می تواند به دو حالت سرو شود، دیس پرس یا سلف سرویس. اینکه شما کدام یک را انتخاب می کنید در درجه ی اول به بودجه ای که در نظر گرفته اید، بستگی دارد. سلف سرویس قیمت بالاتری دارد، تنوع غذا و پیش غذا در آن زیاد است و معمولا بیشتر از ظرفیت مهمانان عروسی غذا تدارک دیده می شود. چرا که ممکن است بعضی از غذا ها باب میل برخی از میهمانان نباشد.

 

سالن عقد با پذیرایی شام

سالن عقد با پذیرایی شام برای زوج هایی که قصد دارند در مراسم عقد خود مهمانانشان را به صرف شام دعوت کنند مناسب است چرا که این سالن ها خدمات ویژه ای را به زوج های ارائه می دهند که در ادامه به بررسی هرکدام از آن ها خواهیم پرداخت. در مراسم عقد معمولا مهمان ها به صرف شیرینی و میوه دعوت می شوند اما همانطور که قبلا اشاره شد در برخی موارد برخی زوج ها تصمیم می گیرند که مهمان های خود را به صرف شام نیز دعوت کنند به همین دلیل عروس و داماد هایی که چنین قصدی دارند باید به دنبال یافتن سالن عقد با پذیرایی شام باشند.

 

غذای اصلی برای شام عروسی

منویی که اغلب تالارها برای عروسی به شما ارئه می کنند، تقریبا یکسان هستند. اما می توانند بر اساس بودجه، علاقمندی و انتخاب شما تغییر بکنند.

انواع کباب ها: اعم از جوجه کباب، کباب برگ، کوبیده، بختیاری، قفقازی، ششلیک، سلطانی و ….

انواع پلوها: اعم از زرشک پلو، باقالا پلو، ته چین مرغ، آلبالو پلو، مرصع پلو، شیرین پلو و پلوهای مخلوط نظیر، پلوی مکزیکی، پلوی زعفرانی، پلوی چینی و یونانی و…..

انواع خورشت ها: خورشت فسنجان، خورشت قیمه، خورشت قورمه سبزی و خورشت کاری، خورشت خلال و ……

انواع سالاد ها: سالاد فصل، سالاد الویه، سالاد سزار، سالاد سبزی جات، سالاد ماکارونی، سالاد کلم، سالاد یونانی، سالاد قارچ و پنیر، سالاد تند عربی، سالاد پاستای ایتالیایی و….

انواع دستر ها: انواع ژله، موس ها، پودینگ ها، کرم کارامل، ترامیسو، کیک بستنی، کیک یخچالی، چیز کیک، و…

نوشیدنی ها: آب معدنی، نوشابه، دوغ ، دلستر، آب میوه ، شربت

 

سالن عقد نقره

 

ملاک های مهم برای انتخاب سالن عقد و ازدواج

ورودی سالن: ورودی سالن هزینه ثابتی است که در تعداد مهمانان (اگر بیش ار حد ظرفیت نباشد) تأثیری ندارد.

تزئینات سالن: یکی از مهم ترین ملاک های انتخاب سالن عقد این است که دارای فضایی شیک و زیبا باشند و از جدیدترین دکوراسیون های سفره عقد برخوردار باشند.

غذا و پذیرایی: این که قرار است چگونه از مهمانان شما پذیرایی شود بسیار اهمیت دارد. سالن های عقد و ازدواج بسیاری هستند که با منوی انتخابی سعی در رقم زدن یک روز عالی برای شما عزیزان دارند.

موسیقی و صدا: شما می توانید با توجه به سلیقه خود از موسیقی زنده یا غیر زنده در مراسم عقد و ازدواج خود استفاده کنید.

برنامه‌های جانبی: برنامه‌های جانبی به برنامه هایی مثل آتش بازی، کالسکه‌ سواری و مراسم های خاص دیگری گفته می شود که در صورت تمایل شما در برنامه برگزاری عقد گنجانده می شود.

شما می توانید با توجه به ملاک هایی که به آن ها اشاره کردیم، سالن عقد موردنظرتان را انتخاب کنید و روز به یادماندنی برای بستن قرار عاشقانه سپری کنید. با ما همراه باشید تا سالن های عقدی که با پذیرایی به شام در کنارتان هستند را معرفی کنیم.

 

 سالن عقد با پذیرایی شام

پذیرایی عقد محضری و پذیرایی مراسم عروسی شما در یک مکان چندین امتیاز دارد:

  • خرید تک مرحله‌ای

رزرو یک مکان (با یک مدیر سالن!) برای کل رویداد خود در مقابل تلاش برای هماهنگ کردن همه چیز در دو مکان جداگانه، جنبه های زیادی از روز بزرگ شما را ساده می کند.

  • رفت و آمد کوتاه‌تر

شما لازم نیست نگران تدارکات (و هزینه های اضافی) حمل و نقل همه افراد از محل مراسم به مهمانی باشید. و مهمانان شما لازم نیست نگران پیدا کردن مکان های پارک در دو جای مختلف باشند!

  • دکور مدرن

وقتی فضا های مراسم و پذیرایی شما در یک مکان هستند، تغییر کاربری دکوراسیون بسیار ساده‌تر است. به عنوان مثال، طاق مراسم شما می تواند به عنوان پس زمینه میز دلبند شما دو برابر شود! همچنین پذیرایی در عقد محضری بسیار ساده‌تر می شود.

  • حضور بهتر تنها با یک مکان

مهمانانی که ممکن است برای شرکت در مراسم و پذیرایی در دو مکان مختلف با مشکل مواجه شوند، مجبور نخواهند بود بین آن ها یکی را انتخاب کنند. اما اگر این دو مراسم را با هم برگزار کنید؛ می توانید از حضور این عزیزان را هم در مراسم عقد و هم در مراسم عروسی خود بهره‌مند شوید.

 

غذا و کیفیت دسرهای محضر عقد

همانطور که به آن اشاره شد یک محضر عقد تشریفاتی با پذیرایی و شام و همراه با روف گاردن همچنین می‌بایست تمامی جنبه‌های تشریفاتی بودن را در خود به طور کامل نمایان کرده و عروس و داماد را از این جهت تا حد کمال مطمئن سازد.

موضوع دیگری که باید این گونه محضرهای عقد همراه با روف گاردن و دفاتر ازدواج در تهران به آن توجه ویژه‌ و خاصی داشته باشند، کیفیت غذا یا همان عصرانه و شام جشن است که باید در بهترین حالت خود برگزار شوند.

شام و یا عصرانه ای که در طی برگزاری جشن عروسی برای میهمانان تدارک دیده می‌شود و همچنین از آن ها به واسطه آن شام و عصرانه به خوبی پذیرایی می‌شود می‌تواند موجبات به یادماندنی شدن و همچنین لذت بیشتر میهمانان از جشن و مراسم را فراهم سازد که خود کمک بزرگی به عروس و داماد در جشن خواهد کرد.

در واقع می‌توان گفت یکی از مشکلات اصلی بسیاری از عروس و دامادها و زوج‌های جوان برای رزرو یک سالن عقد تشریفاتی با پذیرایی و شام است. زیرا تعداد زیادی از عروس و دامادها و زوج‌های جوان به علت تعداد کمی از میهمانان که در جشنشان دارند و همچنین صرفه‌جویی بیشتر در هزینه‌های خود علاقه دارند تا سالن عقد با شام و یا محضر عقدی با سالن پذیرایی در جهت برگزاری مراسم و جشن عقد و عروسی خود رزرو کنند.

 

سالن عقد کرج- سالن عقد نقره