Rate this page

مهمانداران مجموعه سالن عقد نقره ، کالا دوره دیده اند و حرفه ای هستند. تمامی کادر مهماندار اختصاصی دارای فرم مخصوص به مجموعه سالن عقد نقره هستند. اگر تعداد میهمانان شما از 5 نفر بیشتر باشند تیم مهماندارن ما آماده ارائه خدمت رسانی به مهمانان شما هستند. تعداد مهماندار های بستگی به تعداد مهمان های شما دارد.

مجموعه ما برای هر 20 نفر یک مهماندار برای ارائه خدمات در اختیار شما قرار می دهد. چنان چه تمایل داشت باشید تعداد مهمانداران بیشتر باشد می توانید با پرداخت هزینه مشخص شده تعداد مهمانداران را بیشتر کنید. تمامی کادر تیم مهماندار اختصاصی سالن عقد نقره خانم هستند.

وظایف مهماندار اختصاصی چیست؟

آماده کردن اتاق عقد برای حضور عروس و داماد 

مهماندار مجالس عروسی می بایست اتاق عقد را برای برگزاری مراسم عقد و حضور عروس و داماد و عاقد و میهمانان آماده نماید.

استقبال کردن از میهمانان

مهماندار مجالس عروسی می بایست به هنگام ورود میهمانان به سالن پذیرایی به استقبال آنها رفته و به آنها خوشامد بگوید. لازم به ذکر است که خدمه پذیرایی می بایست دائما لبخند به لب داشته و همواره با خوشرویی با مدعوین برخورد نمایند.

راهنمایی کردن میهمانان به محل مناسب برای نشستن

مهماندار مجالس عروسی پس از ورود مهمانان به سالن می بایست آنها را به محل مناسبی برای نشستن و لذت بردن از مراسم دعوت نماید. همچنین، در صورتی که یکی از میهمانان به هنگام راه رفتن نیاز به کمک داشته باشد و یا از واکر، عصا و یا ویلچر استفاده کند، مهماندار می بایست وی را کمک نماید تا میهمان مزبور، سرنخورده و با مشکل مواجه نگردد.

پذیرایی از میهمانان تازه وارد با استفاده از میوه، شیرینی، چای یا شربت

همه میهمانان در مراسم عروسی می بایست به میزان یکسانی مورد توجه و احترام خدمه پذیرایی قرار گرفته و نیروی پذیرایی خانم می بایست تمامی لوازم پذیرایی مانند میو، شیرینی، شربت، چای و … را در اختیار همه میهمانان قرار دهد. مهمانداران همچنین، می بایست دائما حواسشان به میهمانان تازه وارد باشد تا مبادا در فرایند پذیرایی از مجالس از قلم بیفتند.

راهنمایی میهمانان به محل سرو شام عقد

به هنگام سرو شام، مهماندار مجالس عروسی می بایست میهمانان را به منظور صرف غذا و نوشیدنی به رستوران تالار پذیرایی راهنمایی نماید تا میهمانان در پیدا کردن رستوران با مشکل مواجه نشده و بتوانند به اندازه کافی از انواع غذا میل نمایند.